Friday, February 11, 2011

ISADEPÄEV
Sel aastal tähistasid algklassid isadepäeva 12. novembril nii, et kutsusid isad tunde andma.
Matemaatika tunni viis läbi Kareni isa.

Kehalise kasvatuse tunni võttis oma õlgadele Helena isa.

Eesti keele teadmisi jagas Adele isa, kes muuhulgas jagas lastele helkureid ja näitas sõrmejälgede salamaailma.

Hiljem küsisin lastelt tagasisidet tundide kohta ja siin mõned.

Tener: Kehaline oli äge, sest Helena isa andis tundi ja mängisime jalkat. Mulle meeldis, kui Adele isa oli õpetaja. Kõige rohkem meeldis, kui ta võttis sõrmejälgi.
Marko: Matemaatika oli lahe, ei õppinud nagu tavalises tunnis. Kehaline oli ka äge. Eesti keel - lahe, väga, väga lahe, tahaks veel. Tunnis sai näha sõrmejälgi.
Adele: Matemaatika tund oli tavaline. Kehalise tunnis meeldis, et mängisime rahvastepalli. Eesti keele tunnis meeldis mulle see, et minu isa võttis sõrmejälgi.
Madli: Matemaatika- mulle meeldis see, et õpetaja kirjutas nii naljakalt tahvlile. Kehalises ei mulle meeldinud see, et tegime nii vähe tegevusi kui muidu. Eesti keel- mulle meeldis see, et minult võeti sõrmejälgi ja saime helkurid.
Kelly: Matemaatika oli tavaline nagu teistelgi päevadel. Kehaline meeldis, sest sain teha, mida tahtsin. Eesti keel- mulle meeldis see, et minult võeti esimest korda sõrmejälgi.
Heilika: Matemaatika- mulle meeldis. Oli uus õpetaja ehk Kareni isa. Tund oli teistsugune, ei pidanud nii palju õppima. Kehaline kasvatus- seda tundi andis Helena isa. Oli huvitav, saime kasutada erinevaid vahendeid. Eesti keel- tundi andis Adele isa, ta võttis meilt sõrmejälgi. Oli huvitav!
Karen: Matemaatika- mulle meeldis kõik. Eriti meeldis, kui ta endast rääkis, sest et ta rääkis oma töökohast. Kehaline- täitsa tavaline, sest olin kehalisest vabastatud. Eesti keel- mulle meeldis kõik, sest minult võeti esimest korda sõrmejälgi.

No comments:

Post a Comment